Xenum GP 10w40
Pół-Syntetyczny olej silnikowy z technologią Grafitową
GP 10w40 jest silnikowym olejem pół-syntetycznym o wysokim stopniu lepkości, zawierajacym Mikro Cząsteczki Grafitu. Jakością znacznie przewyższa tradycyjne oleje silnikowe ze względu na unikatową formułę. Specjalny mix syntetycznych baz olejowych oraz dodatki high-tech wraz z mikro cząsteczkami grafitu zapewniaja znaczącą przewage nad innymi olejami.
Redukuje tarcie pomiędzy ruchomymi częściami silnika a dzieki temu obniża zużycie paliwa. Efektywnie zapobiega kontaktowi metal na metal i bezpośredniemu tarciu.Rezulatatem jest obniżenie wewnetrznego zużycia w silniku co powoduje znaczne zmniejszenie zużycia paliwa. GPR 10w50 gwarantuje do dwukrotnie większą ochrone przed zużyciem w porównaniu z popularnymi olejami silnikowymi.
GP 10w40 gwarantuje znakomite rezultaty:
- Obniżenie zuzycia paliwa
- Zwiekszenie mocy
- Mniejsze zuzycie silnika
- Redukcje hałasu z silnika
- Obniżona emisję (CO2)
- Zmniejszenie zużycia oleju.
Unikalna technologia ‘Micro Carbon Graphite’ gwarantuje znakomitą stabilność koloidalnych cząstek grafitu. Produkt ten jest w 100% bezpieczny dla filtrów.
Zastosowanie:
Zaawansowana formuła produkcji powoduje że olej GPR jest znakomitym wyborem do nowoczesnych i wysilonych silników. Może być stosowany do wszystkich czterosuwowych silników Diesla, benzynowych, dwupaliwowych LPG w samochodach osobowych i lekkich dostawczych. Do silników wolnossących i doładowanych.
Klasyfikacja: Właściwości fizyczne:
Przewyższa:
Gęstość @ 15 °C
|
0,873 kg/l
|
Lepkość @ -25 °C,
|
6200 mPa.s
|
Lepkość @ 40 °C
|
96,10 mm²/s
|
Lepkość @ 100 °C
|
14,40 mm²/s
|
Index lepkości
|
155
|
Punkt zapłonu COC
|
216°C
|
Punkt płyniecia
|
-30°C
|
Popioły
|
0,89%
|
API SL/CF,
ACEA A3/B3,
Mercedes MB 229.1
VW 505
Siła pochodzi z wewnątrz, poczuj moc technologii. |